Tarzan projekten neemt uw organisatie en uw medewerkers als basis voor het interieurontwerp. Ieder bedrijf is immers uniek. Om die uniciteit te achterhalen, bestuderen we het business- en marketingplan en houden we gerichte interviews met zowel de bedrijfsleiding als de medewerkers op de werkvloer. Op die manier weten we wat de mensen die straks gaan werken in de nieuwe omgeving belangrijk vinden: wat zij als de kernwaarden van uw onderneming zien. Dit unieke ‘interieur-DNA’ vertalen wij naar een onderscheidend en herkenbaar bedrijfsinterieur.
Persoonlijk contact
Het persoonlijke contact – nodig voor het in kaart brengen van het interieur-DNA – draagt niet alleen bij aan een goede samenwerking, maar vergroot tegelijk het draagvlak voor het nieuwe interieur. Creative director Jane Stroink: ‘Om een echt passend ontwerp te kunnen maken, wil ik persoonlijk horen en ervaren wat mensen nodig hebben in een werkomgeving, zodat ik een interieur kan ontwerpen waarin iedereen – medewerkers én klanten – zich prettig voelt.’
Het interieur-DNA in beeld
Na de ontwerpfase leggen wij u in het Voorlopig Ontwerp (V.O.) het interieur-DNA uit aan de hand van drie kernwaarden, moodboards, de ontwerptekening en het ‘vlekkenplan’ (indelingsplan). Ook omvat het V.O. de voorlopige planning en de kostenberaming. Zo krijgt u een goed beeld van wat wij voor ogen hebben en wat dat concreet voor u betekent in tijd en geld.
Binnen afgesproken prijs en planning
Op basis van uw feedback op het V.O., gaan we het Definitieve Ontwerp (D.O.) uitwerken. Hierin leggen we de definitieve prijs, planning en interieurtekeningen vast. Na uw goedkeuring van het V.O. nemen wij de gehele realisatie op ons, tot en met de oplevering, altijd binnen de overeengekomen prijs en tijd. Als dat nodig is, kunt u tijdens de verbouwing doorwerken; ook daar hebben wij ervaring mee.